Reklamace

 Reklamace zboží

Mrzí nás, pokud se u vašeho kousku objevila vada. Zakládáme si na kvalitě, ale pokud k problému dojde, máte právo na reklamaci v zákonné lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat:

  1. Zboží, které reklamujete, důkladně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

  2. Přiložte vyplněný reklamační formulář nebo uveďte potřebné informace v průvodním dopise:

    • jméno a příjmení

    • číslo objednávky

    • popis závady

    • požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, sleva nebo vrácení peněz)

  3. Zásilku zašlete na naši adresu:
    Madam Podprsenka, Údolní 31, Brno 602 00

 

Vyřízení reklamace

  • Vaši reklamaci začneme zpracovávat ihned po doručení.

  • Ze zákona máme na její vyřízení 30 dnů. Uděláme však maximum pro to, abychom vše vyřešili co nejdříve.

  • Jakmile bude reklamace posouzena, budeme vás neprodleně informovat o výsledku a dalším postupu.